Saturday, July 4, 2020

, , , , , , , , , , ,

Donghyun Becomes the Star of Golcha's Group T-Shirt

I'm going crazy. Golcha wore matching group t-shirt





No ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah, I'm laughing so hard. Seriously, who gets a group t-shirt with a scene from their own MV ㅠㅠ

--

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWho's in the middle

2. ??????ㅋㅋㅋㅋㄲWhat is that

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWhat theㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋA group t-shirtㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. No, Donghyunieㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Ah, they've gone crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. No, what is thatㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. NoㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWhose idea was thatㅋㅋㅋㅋ

8. NoㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWhat the hell is thatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



Male idols who went home wearing a group t-shirt with the picture of a member in their MV on it today.jpg


are Golden Childㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



(The star of the picture on the t-shirt is also wearing it)


FYI, the original picture of the t-shirt is this


--

1. Golcha is cute

2. No, why is Donghyun also wearing itㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. I'm so curious of why they're wearing it ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. No, they're really living interestinglyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋNo, why are they wearing thatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. What the ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ That's cute. I'm curious of the story behind it

7. Finally, we see Donghyun wearing itㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Share:

0 comments:

Post a Comment