Saturday, May 23, 2020

,

Curiosity Got Jangjun a Rainbow Mosaic

He's just.. it's like his own existence itself is funny



They're playing transferring beans on Road to Kingdom
It's where they need to count how many beans they could transfer to another plate




Golcha's Jangjun who's interested in the beans
Going through the moments of beginning > build up > crisis


FYI, the condition of the beans are like this (unripe + oiled)
Because they're unripe, they would've been very hard and tasteless




No, why did you eat that ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


Why is him getting the rainbow mosaic so funnyㅋㅋㅋㅋㅋ
I thought he was cute staring at the beans and eating oneㅋㅋ He's a real crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


That's right, he's the ISAC Hermit Crab ㅇㅇ

He's like this when he's normal




He's the #1 idol who looks like a different person if you watch him on stage

He's f*cking handsome when he's doing his day job (idol) but he's so funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

--


[+23 | -0] I started stanning him after falling for his funny antics, but he's f*cking handsome. His day job is a bonus...



[+21 | -0] A cool person


(I suddenly thought of a conversation I had with Jangjun at a fansign. I said, "Thank you for playing with us during the pre-recordings these days!" and Jangjun corrected me, "Calling it "playing" isn't right. It's an expression of gratitude, no?" It was an expression I used lightly but even though I felt embarrassed, I was happy)

[+21 | -0] I was f*cking surprised ㅋㅋㅋ He's a funny person so I looked up his videos and I just laughed by myself, but when I looked up his day job videos, my heart fluttered. His gap is crazy ㅋㅋㅋ

[+20 | -0] Seriouslyㅋㅋㅋ What did he get from the post-credit sceneㅋㅋㅋ He's incredible

[+12 | -0] Jangjun is not just funny, you can learn a lot from him too. He's really smartㅋㅋㅋㅋ

[+6 | -0] I'm a Universe (Pentagon fan) so I knew of him after watching RTK and Jangjun's charms really are no joke ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It's so funny seeing him shouting in the middle of RTK ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ So I watched a compilation of funny Jangjun videos and the video where he told Woollim's director to kneel was f*cking hilarious ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[+5 | -0] I watched Road to Kingdom and he's really good at talking... It's like he thinks carefully about what to say before he says it, so should I say that he's relatable.. He's like a person who's funny but you can also feel his sincerity

[+4 | -0] I became his fan after watching Dingo...
Share:

0 comments:

Post a Comment