Thursday, March 4, 2021

,

Why Do These Things Only Happen to Jangjun...

ONF's Jangjun



ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThe RTK mates are considered as one body...?

--

1. Welcome, Jangjun ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. No, what is thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. WaitㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThis is so funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Welcome? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㄴㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWait, but the thumbnail was well-pickedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋ

6. ..? Jangjun-ah... Why are you there...?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Jangjun-ssi has two jobs...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. No, what is going on ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Our Jyuni is working hard^^

9. Ah, please, this is so hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Jangjun-nim came out really well in the thumbnail and that makes this even funnierㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

11. Wait, did our Juni find another alter ego...?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

12. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAnd he has that pose in the thumbnailㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
∟ No, why is it Jangjun of all peopleㅋㅋㅋㅋㅋㅋ and not the other members

13. Our Jangjun is running between two groups so he's gonna be rich!!!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

14. Jangjun-ah, you must be really busy?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

15. So is the thumbnail wrong or the title wrong..? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
∟ The thumbnailㅋㅋㅋ It's been changed nowㅋㅋㅋ
∟ That's a reliefㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Jangjun-nim almost got too busy.. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

16. The thumbnail is Jaeyoung now. So it was Jangjun-nim at firstㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWelcome...?
Share:

0 comments:

Post a Comment