Wednesday, June 10, 2020

,

The Awkward Relationship Between Jangjun and Sujeong

Goldies, Ryu Sujeong mentioned Jangjun in her AMA ㅋㅋㅋㅋㅋ



(Q: What does Sujeong-unnie wish Jangjun-oppa would call her ???
Sujeong: Please.. Ryu Sujeong, Sujeongie, anything...)

--

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋAh, freaking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Ah, I can feel her sincerityㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah, I'm going crazy. I burst out laughing in real life ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Noㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Why are they that awkwardㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌ Isn't it time for them to talkㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Seriously, their relationship is so hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThey're the same aged, but Jangjun is her senior in terms of who got into the company first, but Sujeong is his debut seniorㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. What does he originally call her??
∟ Sujeong-sunbaenim, Sujeong-nim, Miss Sujeong ㅋㅋㅋㅋ
∟ He's like, "Sujeong...nim..! Miss..Sujeong..! Friend...Sujeong...!"... like he doesn't know what to do...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
∟ When he mentions her, he says "M..Miss...Sujeong..." but recently, he just calls her Tiger Eyesㅋㅋㅋㅋ
∟ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋTiger Eyesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Seems like Jangjun is a little relieved that he doesn't need to call her by nameㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Jangjun got into the company before she did and Sujeong debuted earlier than him, but these two are the same aged, so whenever he has to mention Sujeong, he's like, "Sujeong..uhh.. Sujeong-sun...bae.. Miss..Sujeong..."ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Miss Sujeongㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I know that they're the same aged but it's funnyㅋㅋ

9. Ah, she means thatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAh, Ryu Sujeong's response is freaking funnyㅋㅋㅋㅋㅋ

11. No, reallyㅋㅋㅋㅋㅋㅋ They were in the same class at school for 3 years straight but they weren't close, so they're awkward nowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Isn't it time for them to set straight what they need to call each otherㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

12. She said "Please"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

13. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThey're both adorable

14. If it's up to this point, isn't Juni not deciding what he needs to call her on purposeㅋㅋㅋ

15. Please... This is so funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

16. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋShe's desperateㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱㄱ

17. She said "Please"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋJun-ah, let's decide what to call her nowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThis is so f*cking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

18. Ah, this is funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱ뀨ㅠㅠㅠㅠ Both of them need to hurry and decide what to call each otherㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

19. ㅋㅋㅋㅋㅋ"Miss Sujeong" is so funny to meㅋㅋㅋㅋㅋ

20. If it's up to this point, isn't Jangjun just teasing her now?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Share:

0 comments:

Post a Comment